Va puteti exercita dreptul de returnare a unui produs achizitionat de la noi inregistrand o cerere de retur prin completarea online a unui Formular de Retur sau prin email la comenzi@bcycle.ro
- Potrivit OUG 34/2014, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta / online, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, intrati in posesia fizica a produselor.
- In cazul in care doriti returnarea unuia sau mai multor produse comandate de la noi, va vom rambursa sumele aferente produselor returnate, fara intarzieri nejustificate si nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra. Sumele vor fi virate in contul bancar furnizat de dvs. cu ocazia informarii asupra returului; sumele aferente vor fi returnate integral, nu se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
- Produsele returnate trebuiesc atent ambalate in cazul in care sunt trimise prin curier; aveti de asemenea posibilitatea sa ni le inmanati personal la sediul nostru din Pitesti, Str. Trivale 15.
- Tinem sa mentionam din nou ca atat in cazul returnarii prin curier a produselor pe care doriti sa le returnati cat si in cazul predarii personale a acestora la adresa noastra, trebuie respectat termenul legal de 14 zile de la data la care ati intrat in posesia acestora, fie dumneavoastra sau o parte terta indicata de dumneavoastra atunci cand plasati comanda.
- Costul direct al returnarii produselor va fi suportat integral de catre dumneavoastra.
- Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari sau folosirea / utilizarea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii lor.
- In cazul in care aveti nevoie, operatorii nostri va pot oferi detalii cu privire la adresa de expediere a produselor, pregatirea / ambalarea produselor pentru returnare sau contactarea firmei de curierat.
- Produsele returnate trebuie sa fie bine ambalate, preferabil in ambalajul original, bine sigilate / inchise in ambalaj, astfel incat sa nu existe deprecieri ale produselor in procesul de retrurnare prin curierat sau direct la sediul nostru.
- Returnarea produselor se realizeaza tinand cont si de Exceptiile de Retur
Exceptii de Retur
Exceptiile privind dreptul de retur (nu se accepta returnarea produselor) sunt enumerate exemplificativ, fara a ne limita la urmatoarele (conform art. 16 OUG 34/2014)::
- Produsele comandate online care au fost ridicate din punctul de lucru, nu beneficiaza de retur (deoarece exista posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea in momentul in care au fost receptionate).
- Produsele care au fost desigilate si nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
- In cazul in care produsele returnate prezinta deteriorari, sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
FORMULAR DE RETUR - CLICK AICI
Va rugam sa
verificati integritatea fizica a coletului / coletelor
in momentul in care le primiti de la firma de curierat, in prezenta curierului si sa
cereti intocmirea unui proces verbal de constatare in cazul in care
produsul / produsele prezinta urme de deteriorare.
Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in seama.